2020-12-07 18:12:05 Admin

צירוף אתר אינטרנט לקניון וירטואלי - האם זה כדאי?

העולם התוסס של מסחר אלקטרוני התפתח מאוד בשנים האחרונות. העולם של מסחר האלקטרוני הוא מלא הזדמנויות ופעילות וזהו עולם שכל בעל עסק חייב להכיר
 
מסחר אלקטרוני מאפשר לכל אחד ואחת הזדמנות להרוויח הרבה מאוד כסף בקלות רבה ובאותה הזדמנות יוצר עולם מרתק של קניות נוחות ומזדמנות לקונים.
 
כבר מזמן למדנו שמי שלא נמצא באינטרנט לא באמת קיים. אבל מה זה באמת אומר?
יותר ויותר קונים היום מעדיפים לעשות קניות בעולם האינטרנט וכדי שבעל עסק יוכל לנצל את התופעה הזאת הוא חייב להשקיע במושג בניית אתרים, בבניית אתר אינטרנט שהוא למעשה חנות וירטואלית של בית העסק.
 
אבל האם אתר אינטרנט ו/או חנות וירטואלית מספיקה על מנת להתחרות ולהביא לכמה שיותר מכירות? התשובה היא לא.
השאלה הראשונה לאחר בניית אתר היא תמיד: איך מושכים גולשים לחנות הווירטואלית? עצם קיום אתר אינטרנט אינה מבטיחה תנועת גולשים. אתר האינטרנט צריך לקבל עזרה על מנת להימצא ועוד יותר עזרה על מנת להתבלט.
אסור לשכוח שגם עולם האינטרנט הוא ים אינסופי וחייבים להשקיע כדי למשוך תשומת לב.
 
אז איך דואגים שאתר אינטרנט או חנות וירטואלית יימצאו?
התשובה הראשונה היא השקעה בקידום. הבעיה בקידום אתרים נובעת מכך שקידום אתרים כרוך בהמון השקעה ומאמצים. גם בקידום מומן וגם בקידום אורגני מדובר בהשקעה כלכלית, השקעה של משאבים ושל זמן.
 
הפתרון הוא נושא המאמר: קניון וירטואלי – אתר אחד גדול למסחר אלקטרוני. קניון וירטואלי מורכב מהרבה מאוד חנויות ולכן מושך המון קונים. למעשה קניון וירטואלי הוא עולם של מסחר אלקטרוני וכל היבטיו במקום אחד מרכזי.
היתרונות:
- קניון וירטואלי הוא אתר מקודם מאוד במנועי חיפוש ולכן כל חנות שמופיעה בו אוטומטית מקודמת.
- אפשרות להתחרות במתחרים.
- קידום ללא צורך בהשקעה ועבודה.
- תנועת גולשים אדירה אשר מבטיחה יותר מכירות.
- פרסום ומיתוג של החנות הווירטואלית והאתר האינטרנטי.
- הימצאות במקום מרכזי, צומת דרכים שכולם נמצאים בו.
- פיקוח מגורם מקצועי
- אפשרות ללמוד ולקחת טיפים מחנויות אחרות
- יתרונות רבים מאוד לקונים (לדוגמה תחושת ביטחון ונוחות לקנייה) אשר מבטיחה המון תנועה מגולשים.
ועוד ועוד.
הופעה בקניון וירטואלי נותנת כל כך הרבה יתרונות, גם לאתרים שמשקיעים בקידום עצמי וגם לאלה שלא.
 
אין כמעט חסרונות אבל כדאי להיות מודעים לדברים הבאים:
כל אתר של קניון וירטואלי עובד בצורה אחרת וחלקם לוקים תשלום כלשהו עבור השירות המופלא הזה. יש קניונים וריטואלים טובים יותר וטובים פחות, הוגנים יותר והוגנים פחות ולא כל אתר של קניון וירטואלי באמת מצליח לספק תנועת גולשים.
 
לסיכום:
כל בעל עסק חייב להשקיע בבניית אתר אינטרנט. לאחר מכן כדאי מאוד לצרף את אתר האינטרנט לקניון וירטואלי גדול. בנוסף אסור להזניח קידום עצמי של החנות הווירטואלית. הופעה בקניון וירטואלי וקידום עצמי אינן פעולות סותרות והן יכולות רק לעזור אחת לשנייה ולכן מומלץ לעשות את שניהם.
 
בהצלחה!

 

רוצים שנחזור אליכם? אנא השאירו שם ומספר הטלפון: